İlk önce 640x480 boyutlarında bi kayer acıyoruz
Daha sonra filter > render> difference clouds uyguluyoruz
Simdide filter>render>lighting effects uyguluyoruz
lighting ide uyguladıktan sonra filter>noise>add noise diyoruz ve
amount degerini 0,6 giriyoruz gasussian ve monochromatic i
isaretliyoruz.
şimdide filter>sketch>bas relief uyguluyoruz Detail: 15, Smoothness: 2, Light: Top
resimimizin bole bi sekil alması gerekiyor.
simdi layerımızı duplicate ediyoruz ve copy layera Filter > Texture
> Craquelure efektini uyguluyoruz degerleri bole olucak sekilde :
Crack Spacing:80, Crack Depth:4, Crack Brightness:5.
bunları uyguladıktan sonra copy layerımızın blending ayarını darken yapıyoruz
resminiz bu sekli aldıysa flatten image diyoruz ve kaya gorunumunde bi
resim elde ediyoruz daha sonra bu resmin uzerinde lassso tool
yardımıyla begendiginiz bolumunu kesiyorsunuz ve istediginiz bi
resminize kayayı ekliyorsunuz
ben bole bi resme ekledim kayaya golgelendirmeler icin burn toolla uzerinde oynamalar yaptım
Bu da farklı bir calısma
sıfırdan yapılmıs bir deniz altı goruntusu ve kaya efekti