TURKCELL MÜŞTERİ HİZMETLERİ'NE GELEN GERÇEK SORULAR
-Kartım ankesörlü telefonlarda çalışmıyor.
-Telefonum hala açılmamış. Çevir sesi vermiyor.
-Eski kartımı atıp bana gönderdiğiniz yeni kartı cihazıma taktım ama çalışmıyor. (Promosyon malzemesi olarak gönderilen SIM kart büyüklüğündeki yıllık takvimi kastediyor)
-(Trabzon'dan arayan abone) Tamam hanımefendi, ekranda Trabzon Turkcell'i görüyorum. (TR TCELL)
-Ekranda "Check Card" yazıyor, kartı çekip tekrar yerine itiyorum, bir şey olmuyor.
BİLGİSAYAR FİRMALARINA GELEN TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ
Şikayet: Kahve tutacağım kırıldı.
Sebep: CD-ROM Driver'ın kapağını açıp üzerine kahve fincanını koyan bir tüketici.
Şikayet: Printer'ım çalışmıyor.
Teknik Servis görevlisi: "Bilgisayarınız printer'ınızı görüyor mu?"
Cevap: "Monitörü, printer'a doğru çevirdim ama..."
Şikayet: Bilgisayar ile birlikte gelen disketler çalışmıyor.
Teknik servis görevlisi: "Disketleri bize yollayın, biz size yenisini gönderelim"
Birkaç gün sonra ise bilgisayar firmasına disketlerin fotokopisi çekilmiş kağıtlar ulaşıyor.
Şikayet: Bilgisayar ile birlikte gelen küçük şeyi yere koyup üzerine basıyorum ama bir şey olmuyor. (Mouse'u kastediyor)
Şikayet: Ekranda "Press Any Key" yazıyor ama klavyede "ANY" tuşu yok.